Conform legislatiei in vigoare orice client persoana fizica are posibilitatea de a returna produsele cumparate intr-un termen de maxim 14 zile calendaristice de la primirea comenzii, exceptie facand produsele care expira rapid sau se deterioreaza usor, vizand in acest caz produsele alimentare sau cosmeticele.
Cu toate acestea, am ales sa-ti oferim posibilitatea de a returna produsele WiFiShop in termen de maxim 30 zile calendaristice de la data primirii comenzii, atata timp cat acestea au fost pastrate in mod corespunzator, sunt sigilate si au ambalajul intact.
NU trimite produsele decat dupa ce ai completatat formularul de retur(https://www.wifishop.ro/formular-retur-produse), ai trimis un email la adresa retur@wifishop.ro sa ne informezi despre acesta sau ne-ai sunat la +40770188945 .
Returul produselor se face prin curier , dar nu inainte de a solicita returul si a primi acceptul din partea noastra.
Clientul are obligatia de a suporta costurile de retur. In cazul in care produsul are defect din fabrica, costurile revin asupra noastra.
Costurile de transport NU sunt suportate de WifiShop.
Cheltuielile de returnare sunt suportate de consumator. NU trimiteti coletele prin POSTA ROMANA. Coletele trimise prin POSTA ROMANA nu vor fi ridicate. Coletele trimise prin curier rapid se livreaza la sediu. Coletele nu se returneaza cu ramburs sau plata transportului la destinatar, in caz contrar NE REZERVĂM DREPTUL DE A REFUZA COLETUL!!!
Cum returnezi produsul?
Date returnare:
Toate produsele pe care le returnezi trebuie sa fie in aceeasi stare in care au fost primite si in ambalajul original, insotite de etichetele initiale, intacte si toate documentele cu care au fost livrate.
Nu putem accepta produsele asupra carora au fost efectuate interventii neautorizate sau care au fost deteriorate de catre client: au ambalajul deteriorat sau incomplet, urme de uzura sau folosire excesiva, zgarieturi, ciobituri, lovituri, socuri mecanice / electrice; de asemenea, nu putem accepta produsele care nu sunt insotite de toate accesoriile.
Ne rezervam dreptul ca in momentul receptionarii produsului de la client, sa efectuam o expertiza tehnica, care sa evalueze produsul si sa verifice daca a suferit alte modificari ( zgariat, spart, incomplet,etc), independente de natura pentru care a fost fabricat. Conform OUG34/2014 profesionistul va diminua pretul produsului, aceasta diminuare a pretului va fi transmisa pe adresa de mail/corespondenta indicata de catre client. Dupa confirmarea acestuia se va emite documentul fiscal de retur si vira suma aferenta sau livra un alt produs conform alegerii clientului.
Rambursarea se va face prin transfer in contul bancar transmis neechivoc de consumator. Indeplinirea obligatiei de rambursare se face in termen de 14 zile calendaristice de la data de la care cererea de retur a fost receptionata de catre vanzator.
Pentru comenzile plătite online cu card bancar suma va fi returnată pe acelaşi card utilizat la tranzacţionare, în decurs de maxim 14 zile de la acceptarea returului.