Bine ai venit la sectiunea de suport tehnic WiFiShop!
Daca ai cumparat solutii WiFi de pe www.wifishop.ro si ai nevoie de suport tehnic, te rugam sa completezi formularul de mai jos. Dupa ce vei completa acest formular, veti fi contactat telefonic in termen de maxim 48h (in zilele lucratoare) de catre un consultant WifiShop care va vor comunica pasii urmatori.
- Suportul tehnic nu presupune instalarea pas cu pas a echipamentelor, ci este oferit pentru a va ajuta cu o informatie in cazul in care intampinati probleme la instalare.
- Suportul tehnic se ofera doar pentru partea software. Nu va putem ajuta sa faceti conexiuni electrice sau montaje mecanice. Pentru acestea trebuie sa apelati la un tehnician specializat.
- Suportul tehnic gratuit se ofera doar la prima instalare.
- Daca aveti un router primit gratis de la un operator de telefonie, acesta mai mult ca sigur este blocat pentru configurari. In acest caz trebuie sa va achizitionati un router.
- Suportul tehnic se poate oferi in limita disponibilitatii.
Suportul tehnic se ofera doar daca toate echipamentele folosite in sistem sunt achizitionate din oferta noastra.
Pentru suport tehnic trebuie sa aveti cunostinte minime de folosire a calculatorului.
- Trebuie sa stiti sa copiati un program si sa il instalati de pe internet.
- Trebuie sa stiti sa oferiti acces unui program in FIREWALL
- Trebuie sa stiti parola de la router-ul pe care se face instalarea.
Pentru oferirea suportului tehnic, s-ar putea sa fie necesar rularea unui program pe calculatorul dumneavoastra, care sa realizeze conexiunea la distanta si sa ofere operatorului nostru acces pe calculatorul dumneavoastra si ulterior la echipamentele furnizate. Acest lucru nu afecteaza in nici un fel securitatea datelor dumneavoastra de pe calculatorul pe care se realizeaza accesul. Accesul nu se poate realiza decat cu acceptul dumneavoastra si doar cu datele de securizare a conexiunii.
Primul pas este sa descarcati aplicatia gratuita pentru asistenta la distanta:
• AnyDesk: aplicatie remote desktop.
Dupa descarcarea aplicatiei, este necesar sa ne comunicati telefonic ID-ul dumneavoastra, cel din partea stanga, apoi trebuie sa faceti click pe accept.
In acest moment, tehnicianul WifiShop va avea acces de la distanta pe calculatorul dumneavoastra pentru a putea realiza setarile necesare functionarii corecte a sistemului. Dupa terminarea setarilor, operatorul nostru va inchide sesiunea securizata de acces pe calculatorul dumneavoastra, iar dumneavoastra puteti opta sa stergeti aplicatia.